En skola och emma dag!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-25 » 20:21:18
HEJ IGEN!

Förlåt för 000000 update, men har inte haft tid och man kan säga att jag haft en liten bloggpaus!
heh, utan att säga till xD

men idag var det skola, helt okej faktiskt! skolfotografering, och ja,,, inte kul.
fulfulful blev jag,,, usch!
menmen, duger.

resten av dagen var som vanligt, lektioner och massa sånt!
sen efter skolan drog jag och emma hem till mig. Hade sjukt kul och skrattade,skrattade och skrattade!
spelade in videos, och ni ska få se en! hahaha, den var så jävla sjuk! haha, emma alltså! moahahaha

ja, nu har jag precis ätit och ba lyssnar på musik. softaaaaaaaaar xd

imorgon kanske jag ska vara med emma igen, ska träffa E och V då kanske, soft isåfall! :)

jaop, ska fortsätta det jag gör nu, så KANSKE vi hörs sen, annars LOVAR, jag att det blir imorgon, puss!


bild från idag, emma och jag! ♥
Postat av: Emma
URL: http://compactcamera.blogg.se/ 2011-08-25 / 21:23:21

FIN BILD PÅ MIG DU TOG!!!<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?