Varm sommardag.

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-24 » 19:43:08
Hej alla !

förlåt för en urkass updatering.
men orkar inte riktigt nu,
sitter här nyduschad och ren efter en varm vår dag.
varmt ute, nu är det 19 grader, och klockan är 20 i 8 på kvällen, asskönt!
iallafall, idag har det varit en Jennie dag, roligt som vanligt. igår kväll proppade jag i mig godis och glass med chokladsås på, sen har jag proppat i mig massa godis i helgen, så nu, från och med imorgon, haha, så ska jag inte äta något godis eller liknande, förrän på fredag, då det är helg igen.
kan ni hjälpa mig med det? tack. hah
ah, nu ska jag  se på sista avsnittet av ponnyakuten, älskar serien, haha, hästmänniska :)

så vi hörs senare eller imorgon, puss.



inte tagen utav migg.
Postat av: Emma
URL: http://bloppbloppis.blogspot.com/ 2011-04-26 / 20:22:15

Just nu har jag en bloppis med en mängd kläder och prylar till toppenpriser. Vintage/retro/fashion you name it. Så kika gärna in!



http://bloppbloppis.blogspot.com/



/Emma


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?