Stallet nuu..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-05 » 17:37:57
Hej, förlåt att jag inte l´bloggat, men jag orkar seriöst inte jusst nu. Är ialla fall med Angelica hemma hos mig, vi ska snart ner till stallet och hjälpa till lite granna, kan äntligen rida i padocken, men på Ludde, Lukett har fortfarande fång.....
aja, hoppas hon blir frisk snart ialla fall :)
Sen ska Angelica hem tror jag, så jag tittar väl på tv eller nåt liknande, så..
ja, och idag har jag haft jätte ont i magen, både vanligt magknip blandat med magkatarr, asjobbigt.. :(
aja, imorgon är det ialla fall sorf, kul !
Innan det ska jag till bup , ska bli skönt att komma dit och prata :)

Aja, nu ska jag byta om och sen promenerar vi neråt !

PUSSAR !


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?