Sovdags.. bilder..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-10 » 22:10:06
Jaa, nu har jag städat lite, så att det är snyggt och fräscht att kliva upp imorgon !
Så nu ligger jag i min säng och ska titta in lite på facebook, sen ska jag kolla på fiiilm.
Eva och Adam tror jag att det blir.

Red Luddis idag, óch det gick KANOOOOON!
lite seg bara....men det kan vara bar det också, var ju trots allt bnästan en hel vinter sen jag red honom..
haha, ska rida ettttttt par gånger till, så jag kommer igång.
Mamma tog bilder på när jag red, och när jag gossa med honom, och jag har lock för öronen för att han dregglade i mitt öra. hahahahhahahahhahah.
ska sova nu.

Men vi hörs imorgon sötnosar !


Puss !

endel bilder kommer här.







Emmie: Fatta galopp?  Ludde: NEJJ.        igga min sits och mina skänklar, jag vet att jag sitter dåligt på just denna bild.....



Ut i hagen igen

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?