skulle vara kort, men blev långt.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-29 » 10:36:48
hejsan!

nu blir det ett jätte kort inlägg.
orkar inte berätta varför, det tar bara längre tid.
iallafall.

FREDAG IDAG !
asskönt, sen är vi lediga i 4 dagar :D
happy!!!!
mamma kommer och hämtar mig och Edvin iidag efter skolan vid lärkan, vi ska ha ruggby på idrotten :s
hur ska det gå ?? hah.
ska bombadera alla med min styrka ! eller inte.
haha, ah,
nu har jag ialla fall so, nutidsfrågor. lyssnar inte riktigt men kollar på angelica vad  hon skriver xd  och nej, jag fuskar inte :o ....
ahah, ska snart jobba vidare med mina förklaringsord som snart är klara, och ´personer jag ska kunna utantill också, så det måste bli klart idag eller imorgon, såå. eftersom att jag ska sattsa på höga betyg, ( även om vi inte har betyg än men*) så måste jag jobba ordentligt :)

på engelskan tog vi lite vår kort...


foto: Pontus Hultgren

foto: Jag

fler bilder, men segt att ladda upp .
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?