LuddePudde´snart

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-10 » 09:52:22
Godmorgon bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu sitter jag i min säng i bara myspys morgon kläder, för jag orkar inte sätta på mig "fina" kläder, för ska ändå snart ta på mig ridkläder.
Ska rida idag, på LuddePudde ! :D
Vart ju inge igår.
Mamma ska antadligen också prova på :p
haha, men jag rider av honom lite först.
Så om ungefär en halvtimme 40 min, så sticker jag ner till det riktiga landet, haha.
JJJJAo. Sen ska jag ringa Ida-Sofia och fråga om hon har lust att vara ett tag i dag, Jennie har sovit hos ett par andra tjejer, så hon kommer väl vara med dom antar jag :)
ahh, så nu ska jag nynna lite på dåliga låtar så får vi se vad som händer härnäst. haha.

HÖRS!


Söta lilla ponnien <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?