JAG HAR INGENTING ATT GÖRA!!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-02 » 11:27:00
Gaaaaaaaaaash!!!

har jätte tråkigt.
Jennie följde med hennes mamma till sorf och tittade på tävling, jag skulle egentligen också dit, men jag hade ingen skjuts:(
så jag har försökt att få tag på massor, men alla är borta eller upptagna.
Mamma och pappa och dom små ska skjutsa Elias till tåget som han åker upp till wången med, sen ska dom ner på stan och sen handla, men dom kanske ska åka till västerås och handla, och jag orkar inte åka till sala först, sen vara på stan där och sen åka direkt till västerås och storhandla. orkar inte det.
Men jag får fråga mamma om hur dom ska göra.
Kanske följer med bara för att ha något att göra. Men jag tror att Jennie kommer hem snart, eller så ringer väl Elsa upp mig, för jag ringde henne, men hon var borta, men skulle komma hem om ett tag, och då skulle hon ringa upp. Och det har gått ungefär 1 h eller något.
Undra om jag ska ta och baka någonting? jag tror det faktiskt...........fan! inge margarin...
Men ÅÅÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅÅH, jag får paniiiiiiiiik! ångest för att jag bara sittter i gungstolen med datorn i knät och fettar i mig rån, och nu ska jag avrunda detta inlägg och fetta i mig glass istället, så att jag har något att göra en liten stund. haha, åååååh!

Hejdå ..


ohh, her eyes her eyes make the stars look like there not shining.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?