Grattismamma♥

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-03 » 10:40:52
Hej allesammans!

Nu sitter jag och tittar på bolibompa! asbra jue....
Jag var nyss ut med hunden och joggade en sväng. En ganska ordentlig sväng faktiskt.
Det var bra för både henne och mig tror jag:)
Imorse städade jag lite för att världens bästa mamma fyllde år !!!!
42 år idag, börjar bli äldre nu mamma :D hahah.
Så jag, malte och molly fixade frukost på sängen åt henne, så det var mysigt.
Edvin och Pappa är på handbollsmatch.
Så nu ska jag kanske vara med Jennie, om hon vill och kan...
Sen ska jag väl fika och äta mat tillsammans med familjen och gästerna som kommer!
Det kommer bli kul!

Imorgon är det måndag, det menas med att det är skola igen. ÅH, orkar inte. Men vad gör man?
aja, ska sticka över till Jennie nu and ask her.

See you!


Grattis världens bästa mamma!! ha en underbar födelsedag♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?