Fiskpinnar och potatismos.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-01 » 13:17:16
Hejsan bloggen!

Nu står jag i köket och lagar min mat jag ska äta om en stund när den är klar.
Potatismos och fiskpinnar. mumms!
Sen ska jag se på film och sitta i gungstolen och käka mat, mys!
Har städat typ hela huset, så det är fräscht och det känns super bra. Är faktiskt glad. Mår lite bättre nu, även fast jag inte är helt pigg, har lite magknip.. menmen.
Ikväll blir det inget godis för mig, jag ska låta bli, åt igår på bion asmycket, så idag blir det kanske glass och massa bär till det,, mumms.
Inte för att det är mycket nyttigare men...eller jo, det är det kanske. Bär är väl nyttigt, eller?
Sen är det massor med mer socker i godis,så här choklad och sånt ni vet. haha, men ändå.
Det kanske blir godis imorgon istället, eller typ chips och så imorgon :)
Vi får se, nu är nu ju.

Haha, ojj!

Nu har jag glömt bort maten!

vi hörs, puss!





Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?