the best dayyyyyy!!<3

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-10-16 » 19:22:20
Hejj!

Asså, förlåt för dålig uppdatering men det är ju inge kul när ingen kommenterar.

Allefall.
Idag var jag med Alva och Becca!  FAN, det var den bästa dag tror jag!

När jag kom dit så bytte vi om och red. Vi hoppade lite i skogen och i paddocken. Raffe var jätte duktig. Toy var lite slö i början men sen när han hoppat lite vart det fart i han!:)
Skotty/i och Alva gick det asbra för! Dom var jätte duktiga!

Sen skulle vi gå till baka till stallet och jag och Becca skulle trava över åkern för att Alva skulle galoppera fort och det ville inte jag för då skulle inte jag få stopp på honom, Becca ville inte heller, varför vet jag inte:p
Men iallafall så travade jag och Becca över, halva åkern började Raffe galoppera, han vart så jävla pigg, då började Toy också galoppera, Becca började garva, jag  med, men sen bockade Toy som tusan typ 1 eller 2 gånger, HÖGT! hahah, men guuud vad vi garvvvaaaa!! hhaha, Alva med:p

Sen kom Alva med skotty/i i full fart och Alva fick knappt stopp på Skotty/i hahahah! det var askul!

Sen släppte vi ut dom i hagen! Sen skulle vi hämta Pontus, den andra shettisen, han stod i en annan hage och  vi skulle ta han till den hagen vi släppte ut dom andra, så han stod självklart längst bort så vi fick gå och hämta honom, sen fick JAG hahha, rida tillbaka honom, han var benig!:p hahah
Han började trava och jag hade ju ingen sadel och inget träns, då det var LITE vingligt, hahah.

Sen åkte vi fyrhjuling, med väst-hjälm och ridkläder. Whoohhhhoooooooo! hur jävla fort som helst, men det är klart, Alva körde ju!xD ahahah, sen skulle jag testa köra, hehe. gick väl inte lika fort(aa'  hahah. Sen vard et Becca! sket nästan på mig när hon höll på att köra ner i diket:s hahahahhahahahahah'!!!!!! hur kul som helst!
sen lekte vi i hagen med hästarna, Alva fick värsta damprycket och började springa ifrån oss och gömde sig, vi hittade henne hela tiden-......(HOSST) hah, sen brottades vi i hagen, hästarna undrade nog vad vi höll på medxD haha

Sen fikade vi och lekte med hundarna, Alvas mormor och Alvas moster tränade dom och vi fick vara med! Det såg asroliogt ut så det ska jag nog testa med Malva! hahah. sen Sen åkte vi lite mer fyrhjuling och såg ett rådjur,,,LÄSKIGT!!! hahaha. sen hoppade vi i diken och gick in i Alvas mormors gamla hus och det var läskigt! ahah, vi såg 2 döda möss som låg typ i en kartong. vi tog ut dom och då såg Alva att det var små korta tjocka maskar i dom! Då började Alva trakasera dom, hon tog pinnar och vi tog ut 30-32 st maskar eller nåt!! fy vad det lukta sen, den andra musen var stenhårdxD

Hhahaha, sen typ skulle jag och Becca hem! 

Det här måste vi göra om nån gång!!!     
Tack för denna dag Alva och Becca!

Postat av: Becca
2010-10-18 / 09:34:32

Hhahah, jag ville inte galoppera för då skulle toy bockat asa mycket juu ;)<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?