Stallet och "bilen" !

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-10-04 » 21:15:29
hejjj!

idag har jag vart i skolan. vi slutade 15.15 och sen åkte jag med Emma hem. vi satt vid datorn och sen åt vi och sen stack vi till stallet:)

där busade vi höhö---- med Alva, Stina och Angelica. Höhö, kul!

sen tittade jag på Jennie när hon red. Hon var jätte duktig! hon red Bull, hon galopperade barbacka och han bocka-.-

Men hon höll sig kvar. Sen åkte jag med dom hem. Vi såg ingen älg som tur var:p

haha. sen gick jag in och käka lite och tittade på " biggest looser" med mamma och brorsan.
 men när jag skulle göra iordning lite fil o flingor så såg jag något bakom vår bil o´som lös blott. det var som om det var en annan bil med stereon som var blå. den stog där hur länge som helst, men jag var ej säker på om det  var en bil, men det s¨åg ialla fall ut som det!  Jag gick och hämtade mamma och hon gick och tittade. Mamma tittade länge och jag började bli lite ´nervös.. mamma trode att det var nån som försökte ta sig in i vår bil, då vart jag skrajjjjjjj, jag vart helt skakkiiis,,, uscchhh. sen gick mamma in i Mollans rum och släkte hennes blåa fönsterlampa och och tittade om hon såg bbi´len därifrån, men hon såg den ejj, då gick hon tillbaka till köket där jag såg den, men sen så tittade mamma, men den var inte där!!!!! guuuuudddd!!!
men sen kom mamma på att molly hade en fönsterlampa som var blå, och när den var släkt var det ingen "bil" där men när mamma tände så var "bilen" där...HAHAH, MOLLANS FÖNSTERLAMPA'!! höhö--:)


men jag är fortfarande rädd. jag vågar inte gå ut i köket själv (a)

men nu ska jag spela lite "icy tower" !!

hejjdåå!<3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?