i'm so happy!♥

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-10-14 » 22:30:12
Jag har klarat det, hur jävla stolt som helst!

Har haft det här problemet i evigheter, men nu är det på bättringsväg,
Det är tur att jag har sånna som ni, utan er hade jag ALDRIG klarat det.

TACK!


jag gjorde mamma och pappa glada, varsegood!♥ älskar er!   Min syrra och mina syskon slipper all grin.
Jag slipper kämpa så att jag nästan inte klarar mer, men ni hjälpte mig, det var er förtjänst att jag aldrig gav upp. tack så mycket, det här betyder allt, äntligen inga psykologer eller några jävla tabletter. Älskkar er, menar det verkligen...:D

FYFAN VAD JAG ÄR GLAD!<3
Postat av: W
2010-10-16 / 19:25:11

asså, det är inga farliga problem med mej, ni kan misstolka med dom där "jävla tabletterna" men asså. det är inte så.


Postat av: Emmie- pullan:p*******
2010-10-16 / 19:25:36


Postat av: Anonym
URL: http://emaaan.blogg.se/ 2010-11-23 / 13:56:28

Fin blogg xd


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?