Ronja Strandberg♥

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-11-24 » 21:41:25
Jag saknar dig Ronja. Saknar när vi alltid var! Jag är glad, jag är verkligen jätte glad över att du träffade Kimmen, du behövde det, och jag vet att ni verkligen älskar varandra, det märks, ni är jäämt. Hela tiden, och det är det som gör att jag saknar allt. När jag jämt sov hos dig. Skavfötter, och vi lyssnade på musik på kvällarna, och vi hade så kul! Vi bara va, som kompisar, och som syster ! Jag har alltid fått sova i din säng dagen innan julafton, för vi får alltid godis och tidning med nånting i, i strumpan på morgorna, och sen när vi vaknat, innan mamma och pappa stigit upp, går vi upp och tjyvläser på paketen. Men så kommer det inte vara i fortsättningen. Kimmen kommer få sova hos dig dagen innan julafton, jag kommer få sova i min säng. Du är med Kimmen varje kväll o dag, jag har inte sovit hos dej på månader! Jag saknar det Ronja Strandberg !
Men det är inte ditt eller Kimmens fel. Det är inte någons fel alls. Det är bara det att jag saknar det vi hade förr. Älskar dej Ronja ! Och kommer alltid att göra det♥

PS: din säng är skööööööööön :) ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?