Gustavsvik! 31/10-10

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-11-01 » 21:52:38
HejHej

Idag har jag bara slappat, det är ju LOV!

Hahha, vid 12 åkte jag in till stan med mamma, sen efter vi vart på stan en stund åkte vi och tog ut pengar till mej, jag skulle ju rida:) 100 kr tog vi ut, tack Mamma!<3

Sen åkte jag till Emmma och Becca,, vi satt vid datorn m.m. Hahahahaha!'
Sen kom mamma och hämtade mej igen, sen skjussade hon mej till Alva och Stina, vi stack till sorf och red. Jag red Gwen. Pigg som FAN! haha, men kul då ju! Alva red Frosty som sparkade backut hela tiden!:D ahahha, Stina red Bobby som är enviiiiiis! Aja, sen åkte jag hem med Robin som kom och hämtade mej, tack Robin<3
Sen när jag kom hem så åt jag mat med familjen och Kimmen! Vi åt köttfärssås och spagetti, men sen skulle jag ta salt, hhehhehehe, det är en sån salt man typ.skruvar så komme det salt. hahaha, jag råkade skriva bort hela korken så ALL salt bara foooorssaade ut! hahahahahhaha! typiskt mej(aa'
Hahah, förässten!

Igår var vi i örebro badhus! KUUUL! jag hoppade från 3:an, ahhaha vågade inte 5:an läskigt juhh...haha.
Jag åkte "black hole" och " thunder storm" och "toaletten" och masssssaa mer! hahaha, asroliggt. Pappa och jag åkte för det mesta, Edvin och Albin åkte mest forsen som inte jag vågar åka(A) ´hiiihi.
Mamma åkte bara forsen 1 gång tillsammans med Edvin, en liten bit följde jag med, men vågade bara en liten bit så jag hoppade av vid en sak man kunde hoppa av vid;p hehh. Malte, Molly och jag åkte en rolig brant ruchekana. Malte ÄLSKADE den verkligen. Hahah, jag med:)

Bilder:


Packning, Igga mej:)


Kö till trampolinen/hopptornet


Hoppppp för malte:)


Hooppppp för albin från 5:an:)


Hopp för mej från 3:an (aa'


Det var denna ruchkana malte ÄLSKADE! hahh, jag med för den delen:)


Molly tyckte om den lilla ruchkanan:) den dög för henne!


Malte tyckte inte att bleckfiskruchkanan vr så rolig, den var ju bara för dom upp till 5 år, och han var ju 4 sa han:)haha, men molly tyckte den var cooool!:)


Fortsätter senare:)

Hejdå♥



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?