Akter - Sova!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-11-07 » 17:50:08
Hejj!!

Det gick jäätte bra på tävlingen i lördags!
Det var jäätte kul! Han vart jätte pigg så han skenade iväg och sparkade backut med tjejen som red Akter före mig! Hahah, men hon ramlade inte av som tur var!:)
Jag fick en rosett som var världens bästa, jag älskar verkligen Akter! Bästa hästen nånsiiin!♥

Nu sitter jag och chattar med Thea, som är jätte snäll!:) <3 

Idag så var jag med Emma och Jennie, för dom sov över hos mej från lördagen till söndagen.
Vi berättade spökistorier och var jättte rädda på kvällen xD hahah

Nu ska Ronja ha datorn!:)

Pusshej, jag bloggar senare!♥
Postat av: Emma
URL: http://fotoavema.blogg.se/ 2010-11-07 / 18:31:21

haha , ja blev skit skraj juu ! :)<3


Postat av: Marie
2010-11-16 / 11:52:13

Hittade hit från MSN och såg du ville ha kommentarer.



Ni var jätteduktiga du och Akter! Grattis till rosetten!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?