studenttåget, heh.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-06-04 » 15:38:43

oj, det var aslänge sen jag skrev på min blogg!
satt nyss och funderade på vad jag skulle gå in på sen kom jag på att miin syster hade en blogg som jag kunde gå in och kika lite på, och efter en stud kom jag på...MIN BLOGG!!!! hahha. förlåt. är hos mormor och morfar:)


aja, idag är jag jätte nervös:3   ska spela i studenttåget. kul men, ni fattar, man måste först kunna den utantill, sen måste man även gå medans man spelar, sen måste man också spela inför 100000000000000000000000000000 människor;O heh.

ska gå och öva strax tror jag,, aaaaa! ungefär bara 1 timme kvar innan vi ska åka. ohmyguuch.

Pusss, önska mej ett litet lycka till:)

/Pullis

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?