myssis

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-03 » 13:54:54
igår vart det mys och titta på talang 2010 med bebes!

slessika och slemmy:)

vi satt och åt godis och ostbågar vanligt i soffan, men sen efter halva programmet märkte jag och slemmy att jag låg med mina fötter på slemmy och slemmy kåg med sina fötter på slessikas ben!!!  jag låg och vicka på tårna slessika ba: slemmig, kan du inte ba ta bort dina äckliga slemmiga fötter! hahaha, fett kul jue!


sen så var SKÅLEN tom och jag slog SKÅLARNA i varandra och ba: SKÅL!
 haha fattar ni SKÅL OCH SKÅLARNA!!!!!!:D


älskar er bebes!

ingen bild men...
Postat av: din Slemmy
2010-05-25 / 16:12:02

Det måååååste vi göra om, kanske kan sova över nån gång, innan sommarlovet. nästa termiin slutar ju du :'-( buuuhhuu!!!


Postat av: din Slemmy
2010-05-25 / 16:15:36

ööhh... det måste vi göra om! saknar den kvällen. puussss o. kram från Slemmy, din Nästis :-) hihi Nästis!


Postat av: Hehe
2010-05-25 / 16:16:32

Oj, det blev två


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?