ängeln min<3

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2009-11-22 » 00:58:39




Du är en ängel, som sitter och tittar ner på oss.
Du vakar över oss, och ser till så att det inte händer samma sak med oss som det hände för dej.
Vi är ledsna över att du inte är kvar hos oss men vi är ändå glada för att du är vår, du har hamnat i vårat hjärta och det kommer aldrig att försvinna. Vi tänker på dej varje dag och varje natt, och när vi är tillsammans med din familj så är det något som ändå saknas, det är du. Det är en fin söt flicka som saknas. Men när man tänker på dej känns det ändå som att du sitter breved en och håller en i handen och säger
" jag är här, jag tar hand om dej, var inte ledsen, jag mår bra. Det som hände var en olycka, och jag ser till att det inte händer er." Då känner man lycka i sej och då känns det som att man inte har mist henne, hon finns här och hon lever. Men man vet ändå.....
Vilja, du är en skydsängel som tittar ner på oss från ett fritt och fint land högt uppe i det blå. Och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta<333333

Jag tänker på dej och din familj varenda minut, sekund och timme och år. Älskar er<3 Och kommer alltid att göra det!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?