Min bästa helg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2009-05-11 » 19:49:44
Hej!

Idag har jag vart i skolan och slitit-.-
har haft nationellaprov.....................................................................................................................
Sen åt vi någon eckelpeckel mat, typ..gult ris med grönsaker i?;o, bläää!:(
Sen slutade vi 20 i 3.
Kom hem och åt mellanmål, och gick ut med hunden en kortis, sen stack jag till Emmy o Britta, men sen skulle Britta typ gå hem och göra nåt, så jag och Emmy va själva ett tag.
Då hade Emmy en låda med skämtsaker, hon hade t.ex. en låtsas spya som vi la framför hennes lillasyster Selma, så Lina(Emmys mamma) trodde att det var Selma som hade spytt!!!;D
Men sen gjorde vi ett till skjämt, det var att vi la hennes pruttkudde under soffkudden och sa att Lina skulle gå och sätta sej så att då blev det en stor BRAKARE!!;D;D;D
HAHAHA.....
Det var  typ idag.
I fredags var jag också i skolan, och efter skolan följde Madde,Jessica och Linnea med mej hem, sen sov dom över hos mej tills på lördan, och vi var typ uppe till klockan halv 3!:D, och klockan 1 sov alla mina syskon och föräldrar+Jessica!, så då gick jag,Madde och Linnea upp och målade mustach på edvin och Albin och Jessica med läppstift!:D, garva ihj'l oss typ:)
Haha, sen på lördagen åkte vi 4 tjejer till stan och shoppa kläder, handla godis, gick o fika och raggade killar, fasst jag kunde jue inte ragga så många killar eftersom att jag redan har en kille, men jag fick hänga på dom:P
Sen ville vi åka hiss ner så att jag nästan fick låtsas som att jag hade jätte ont i mitt ben och knappt kunde stå!, men det ville jag inte så då fick vi åka rulltrappa, men det tyckte jag och Madde var roligt;D

Ja, det var min helg de...

pusshej:D....PS: kommer bilder sen, Madde eller linnea eller jessica får skicka dom:)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?