kissnödig

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2009-06-20 » 14:52:42

Det var midsommar igår!:)
Vi var u brunn först o dansade och åkte karusell:d
Sen gick vi hem och åt grillat kött och pasta..gott,men mättsamt.
Sen gick vi ut och körde 2-kamp, vi kom lixom 2:a, säg GRATTIS till oss, eller mejför att det var jue jag som var bäst!

Den roligaste leken var nog att man hade ett äpple i vatten sen skulle man ta en tugga från äpplet som låg i vattnet, det var riktogt sår, sen när man hade gjort det så skulle man leta på en sockerbit i mjölet därför så  blev man mjölig som bara den!, jag fick i håret som inte ens gick bort!:(

Haha, sen klockan 23.30 gick vi ut och lekte kurrajumma med dunk:))))))))))))))))

när jag gömde mej så blev jag kissnödig så att jag hållde på att kissa på mej, och min moster och min mormor var jue nära mej sådom hålde på att skratta ihjäl sej när dom såg hur jag stog och hållde mej:p

när dom hade v´blivit hittade och gick där ifrån satte jag mej och kissade, mormor ba:

Mormor; du får nog ta att hitta emmie snabbt för att hon är kissnödig vet jag:p

då börja jag skratta och tänkte, men jag har jue redan kissat:p


Det ar min middsommar de....rolliiiiiiiiiiiiiiiigt!!!!!!!!!!!!;D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?