Home!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2009-02-27 » 19:21:11

Nu är kl.19.05..och det känns som att klockan är typ 21.00:s
Mennmen, nu har jag ialla fall kommit hem från järndammen, det varkul där tyckte jag, vi åkte pulka på ett hopp, aasroligt ju, haha, gjorde ont när man landade:p, men det får man tåla;d, vi grillade korv,fikade och åkte pulka som jag nyss sa, vi var där i 3 och en halv timme ungefär:p senåkte vi hem, när jag vara hemma gick jag till Jennie, och spelade mario och dansade:D,och nusitter jag vid datoorn:),, Snart kommer pappa och storsyskonen hem efter att ha storhandlat i v-rås;d..."skynda er, jaghåller på att hungra ihjäl!"..Jaoo,nu ska jag dra, mamma ska blogga lite nu, hejhej!   8)

Kommer lite bilder från järndammen...



Jag,Albin och Lukas:D
Fram:Jag. Mitten:Albin...Bak:Lukas:D




Kusinen, M




Kusinerna, Lukas och Mollan:)




Korvgrillningen, Malte:)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?