:)

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2009-12-31 » 19:41:46
För typ hundrade gången men kommer aldrig att sluta säga det här jag säger nu...ALDRIG!


Jag älskar min familj oerhört mycket ni är mitt allt och jag skulle inte kunna klara mej utan er, jag skulle verkligen inte det.
Ni stöttar mej vart jag än är och ni är värt allt, ja skulle ge er miljoner och mer om jag så hade så mycket. ni tar hand om mej  och det är jag glad för, jag tar hand om er och jag hoppas att ni älskar mej, dum fråga men ialla fall!!!!!!!!!!!


PUSSSSSSSAR OCH KRAAAAAAMAAAAAAR FRÅN EMMIE!

ÄLSKAR ER!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Har fortfarande ingen bild på alla...men vänta:p


Den!
Postat av: mamma o pappa
2010-01-09 / 17:53:26

Vi älskar dig <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?