Jogging tur

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2009-04-10 » 09:55:02
Var ute och sprang igår med Mamma och Ronja!
Jag ångrar mej att jag ens följde med dom... vi sprang runt järdet ett varv, sen när vi nästan var hemma tvärvände Ronja och sprang tillbaka så vi fick följa med  henne ett till varv runt! och jag som var kissnödig;d
När vi kom hem så satte jag mej direkt i soffan och bara slappa och kollade på urdåliga strar Wars! men jag åt ialla fall godis som stötta mej<3
Efter 10 så gick jag,Ronja och Edvin och kolla på film, men efter typ en halv timme så sa Ronja att jag och Edvin skulle gå nån annanstanns och sova, så vi gick ut i soffan och kolla på film, somna i soffan och vakna i soffan på morgonen av att min lillasyster slog mej på kinden (HÅRT) så jag blev arg, sen somnade jag om och sov i 5 min tills min lillebror kom och satte sej på min mage!
Orkar inte med småsyskon när man är trött!;o
Men ialla fall, nu har jag sagt till mej själv att aldrig ut o jogga med Ronja, för henne kan man inte hindra någonting med...!<333


Mammsen<3



Jag och Ronja<3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?