Back - friday

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-11-13 » 16:43:08
Ett uppehåll från bloggandet och jag är tillbaka. 
 
Precis duschat och bytt om till mjukiskläder, så mysigt och så skönt. Skoldagen idag har varit så jobbig. Hade sovmorgon och när jag kom till skolan fick jag sån sjuk mensvärk att jag höll på att bryta ihop. Fick i alla fall alvedon och ipren så gick det över. Resten av dagen flöt väl på, hade redovisning på geografin som gick bra, fast sådär för min del så jag fick blackout haha. 
 
Svante kommer med bussen runt 7 tiden så ska vänta med att äta tills han kommer. Sen ikväll blir det bara idolmys och chips, behövs. Mysigt med sovsällskap inatt också♥ Helgen är inte planerad alls så vi får se vad den har att erbjuda. Hoppas ni får en mysig fredagskväll, puss!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?