Sliten och trött

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-01 » 10:09:51

Så jävla sliten haha....

Godmorgon! Vaknade för någon timme sen och fått i mig lite frukost nu. Mår lite  bättre idag, fått tillräckligt med sömn då jag igår natt bara sov 3 timmar.

Idag ska jag duscha, gjorde aldrig det igår. När jag duschat vet jag att jag kommer känna mig som en ny person, det gäller bara att komma in i duschen haha.. Sen ska jag städa klart rummet och sen får vi se helt enkelt. Har mensvärk och magkatarr, men gör ingenting förutom kollar film så tänker ju hela tiden på det negativa, så måste försöka göra något så jag mår bättre.

Hoppas ni får en bra fredag i alla fall, det ska jag försöka ha!! 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?