Nionde maj

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-10 » 00:08:26
Den här dagen blev inte som planerad. Redan igår kväll fick jag magkatarr och stressmage...så somnade sent. Imorse när jag vaknade så kände jag bara att "nej, jag kan inte delta i Ukm idag". Mådde så dåligt och visste att om jag skulle åka iväg så skulle jag bli sämre, vilket brukar resultera i några dagar i sängen vilket jag INTE vill nu när jag mår så pass okej! 

Grät typ hela förmiddagen pga så besviken på mig själv och mina tankar och mage men det kommer flera gånger, och hellre må bra och ta små steg i taget än ta för stora och må dåligt liksom. Får inte ha för bråttom. Så idag har jag istället gjort ingenting. Har suttit i mitt fönster och solat och bränt mig i ansiktet och på låren haha, men var riktigt skönt med värme. Förövrigt har magen kaosat lite idag men har försökt göra saker ändå och inte suttit inne hela dagen. 

Nu på kvällen åt vi god mat och sen har jag suttit framför youtube hela kvällen. Nu har jag precis käkat lite fil och ska borsta tänderna innan jag släcker ner och sätter på en film och sover. hoppas ni har haft en jätte bra lördag, jag har försökt gjort min så bra jag kunnat :) puss och godnatt 




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?