Min söndag i lite bilder och text

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-31 » 23:31:26

Det blev lite annat idag än tänkt. 
Jag och mamma orkade helt enkelt inte åka till Västerås idag, så vi bestämde oss istället för att åka och hälsa på mormor och morfar, morsdagfika och lite så. Så efter ett besök på blomsteraffären och hämtat mina småsyskon hos pappa så åkte vi dit och fikade. Jag åt en saffransbulle vilket var galet gott då jag aldrig åt det i vintras!! Efter ett par timmar där så åkte vi förbi Ica och handlade innan vi for hemåt. Var  hemma runt 3 och då åt jag lite mellanmål och la mig i sängen med datorn. Sen har jag använt min lillebror som sminkdocla hahah, och fan vad söt han blev!! Blev faktiskt rätt nöjd med sminkningen också lol.

Sen nu på kvällen har jag haft magkatarr och ångest pga medicinen men det tänkte jag försöka sova bort nu. Imorgon ska jag och mamma till Sala och unna oss riktig shopping bara för att vi vill och kan hihi, MYSIGT! Men nu, slå på Jönssonligan och sova lite. 

Hoppas ni haft en jätte bra söndag mina vänner, kärlek till er!!
Postat av: Anonym
2015-06-01 / 22:32:54

Hur klarar du av skolan när du är hemma så mycket?

Svar: Jag har fått godkännande att få vara hemma. Jag kommer istället få börja 1an igen efter sommaren och gå 3 år för förhoppningsvis mår jag bättre och klarar skolan då! :)
Emmie Strandberg


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?