lugn söndag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-17 » 14:53:15
Hej på er underbaringar, allt bra? Hoppas det!
 
Jag själv mår väl bra, har en liten dipp idag känner jag men jag försöker verkligen göra det bästa av saken. Jag kom dock inte upp ur sängen förrän efter 12 idag, men gick in i duschen nästan direkt och efter det blev jag mycket piggare och kände mig fräschare. Jag har som sagt precis duschat, vi har så himla kallt i huset så sitter med sockor och stickad tröja men fryser ändå, halvt mysigt och halvt jobbigt haha.
 
Gårdagen var rätt jobbig, ganska många tankar som snurrade och jag hade magkatarr. Men som jag skrev i inlägget igår så var jag en stund med Jennie, min granne och bästa vän. Vi gjorde dock ingenting annat än satt i min säng och pratade men det var sååå himla skönt. Dock bröt jag ihop en skvätt när vi pratade men tror det behövdes, hon förstår alltid och mådde mycket bättre efter. Hon kom vid 2 och klockan 7 gick hon hem.
Somnade sent inatt, och mycket därför jag mår som jag mår idag. Sen har jag också börjat med medicin vilket gör att jag är så orolig för biverkningar och allt haha, så inbillar mig massor vilket är jobbigt :(
 
Nu ska jag kolla lite på tvd, ta någonting att äta och samtidigt redigera lite bilder som jag och mamma ska skicka efter. Blir för övrigt en väldigt lugn eftermiddag och kväll, imorgon bitti ska jag till psykologen och prata lite så vill bara ta det lugnt idag. Hoppas ni får en jätte bra söndag alla vänner <3
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?