LOOKING FORWARD

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-08 » 14:56:00
Har inte så jätte mycket planerat, då jag inte vet vad jag kommer kunna göra osv. Men här har jag 2 saker planerade som jag ser fram emot fruktansvärt mycket!
Juli/Augusti så åker vi antadligen till mitt favoritställe på hela jorden, älskade Ottsjö!
Vi var där förra vintern en vecka, men har inte varit där på sommaren på flera år. Och jag och min tvillingbror har några år fyllt år där, vilket är det bästa vi vet haha, och antadligen får vi fira våran 18 års dag där! Blandade känslor, när man fyller 18 vill man fira med vänner osv, dessutom fyller vi en lördag haha, men vi älskar att fylla år där uppe så det blir mysigt!! 65 mil bort från allt, bara promenader upp på olika fjäll och gå runt i Åre, bästa.
 
På lördag är det Ukm länsfinal vilket betyder att jag ska uppträda igen! Samtidigt som jag är otroligt nervös och orolig så ska det bli jätte roligt. Jag måste bara försöka att se det roliga i allt, för det är trots allt det roligaste och bästa jag vet att stå på scen och uppträda. Nu kommer det antadligen vara mer folk än förra gången eftersom det är bidrag från hela länet, men ska bli jätte roligt!! Förra året var det i Västerås konserthus och jag uppträdde med Alexandra, hela dagen var underbart rolig och massa folk var det, så jag hoppas detta blir lika bra!
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?