kämpakämpa

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-12 » 10:27:30
vaknade halv 8 imorse, har sån fruktansvärd magkatarr. Mår illa och verkligen svider i hela magen, så sjukt jobbigt.
Följde i alla fall inte med till gymmet, kunde inte helt enkelt. Så istället tog jag ett par mackor och frysta bär och åt i lugn och ro framför film. Har fortfarande magkatarr och skulle jag ligga kvar här så mycket längre nu kommer jag inte att komma upp, det känner jag på mig. Idag är verkligen en sån dag jag skulle kunna ligga kvar och mamma skulle få ta in mat och allt åt mig, men jag ska trotsa allt det och tvinga mig upp, hur jobbigt det än är. Hade det varit för ett par månader sen hade jag inte vågat. Men nu har jag inget annat val för jag vägrar bli sängliggandes i flera dagar nu, JAG VÄGRAR. och det är bara jag som kan hindra det.
 
Jag ska gå upp och bädda sängen och städa upp lite på rummet. Sen ska jag ta mig in i duschen en snabbis för då kommer jag nog känna mig lite piggare och fräschare. Sen får jag bara försöka att inte sätta mig i sängen framför datorn så jag fastnar där... idag är en dag som jag verkligen måste kämpa, för allt jag ska göra. Ta mig upp, klä på mig och komma igång, och det skajag göra.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?