Härliga lördag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-16 » 10:33:58
Välkommen härliga lördag!! 
Gårkvällen var den bästa på så himla länge. Jag mös med familjen framför tvn vilket jag inte gjort på jätte länge, jag åt jordgubbar doppade i smält choklad, spela in videos med mamma och flummade omkring. 01.00 på natten kom min lillebror in och snackade sen blev vi övertrötta vilket ledde till mycket skratt och flum. Sen somnade jag runt 02.00. SÅ BRA KVÄLL!!! 

imorse väckte mamma mig vid 8, hon åkte till jobbet. Jag somnade om och vaknade 9. Jag har precis ätit frukost och ska nu upp och göra mig iordning för att sen umgås med Jennie! Hon bor tvärs över gatan men har inte umgåtts med henne på flera månader pga hon har mycket träning och jag mår ju som jag mår. Så det ska bli jätte roligt, även om jag är lite nervös haha. 

Hoppas att ni får en jätte bra lördag, det ska jag se till att ha!                                 Lite gamla bilder på mig och Jennie bjuder jag på!




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?