Fantastisk dag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-05 » 22:11:08
Ligger redan i sängen redo för att slå på lite musik och sova. Heeeelt slut är jag idag alltså, varit fullt upp hela dagen vilket faktiskt varit roligt!! Skönt att gjort annat och inte bara legat i mitt rum hela dagen!

Startade dagen med god frukost i lugn och ro medans jag kollade lite youtube, sen runt halv 11 så drog jag, mamma och Rolle till gymmet! Var lite nervös osv haha, men jag cyklade 1 km som uppvärmning, ville inte köra så hårt så det var en bra början. Sen tränade jag mest rumpa och lår idag, så squats, utfallssteg och andra ben/rump övningar blev det idag, mot slutet tog jag lite tyngder till övningarna så dem blev lite jobbigare. Tränade i lite mer än 90 minuter så var asnöjd och slut efter!

Åt mat och duschade när jag kom hem, innan jag sen fixade mig för att åka med mamma och min bror till Västerås. Hör och häpna, jag satt BAK i bilen! Grät typ hela vägen haha men det gick!! Sen gick vi runt på Erikslund och handla kläder 3 timmar, tills vi insåg att klockan var halv 7 och vi skulle handla osv. En snabb handling innan vi drog hemåt. Halv 9 fick vi kvällsmat som dessutom var SVINGOD. Satt också med vid matbordet och åt idag utan problem, hihi! Sen dunsade jag ner här.

Som sagt, full dag men så himla skön. Utmanat mig otroligt mycket och gjort saker jag trott jag inte kunnat. Imorgon jobbar mamma hela dagen, så blir en promenad för mig istället för gym. Och sen ska jag sola för skulle bli strålande sol!! Hoppas ni haft en fantastisk dag, det har verkligen jag och idag kände jag mig lycklig!! 



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?