En bra fredag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-29 » 23:42:31
äääääntligen ligger jag nedbäddad i sängen redo för att sova...nästan i alla fall. Tänkte bara logga in här och skriva lite om denna dagen innan jag slår på en film!
 
Dagen har varit SÅ BRA! Förmiddagen var rätt seg, tanken var att jag skulle till pappa men blev ändrat så jag är här i helgen. Imorse hade jag sån krypångest så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men det gick över när jag började städa tack och lov!
 
På eftermiddagen städade jag bilen, tjänade pengar ;)) och direkt efter det runt 3 tiden så kom Jennie över. Vi hoppade studsmatta, dansade runt i mitt kök och flummade runt haha, sen sminkade jag henne innan vi bara satt i sängen och pratade och stoja. Sen gick hon hem och åt och då åt jag också, kycklingsallad med kall sås, var så hungrig och åt jätte mycket, vilket jag fick ångra efter då jag blev äckligt mätt och är fortfarande haha.
 
Jaja, sen kom Jennie över ett tag till och vi gjorde inte så mycket, snackade mest. Sen runt 10 tiden gick Jennie hem och jag, mamma och Rolle gick till grannen och eldade lite. Var jätte mysigt och skönt, dock svinkallt så var skönt att komma hem sen. Så kortfattat, denna dagen var bra!
 
Imorgon jobbar mamma. Så jag ska inte göra så mycket. Blir en lugn dag hemma med någon kompis kanske. Får se helt enkelt.
 
Hoppas ni haft en asbra dag och sover gott. PUSS PÅ ER

lite olika hemska bilder från dagen bjuder jag på
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?