BRA DAG

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-14 » 18:25:36
Gårdagen bloggade jag nästan ingenting alls, bloggade jag ens hehe? Vet inte, men jag gjorde i alla fall ingenting speciellt igår förutom att jag och mamma var till läkaren och pratade samt kollade längd och vikt osv och pratade lite medicin osv. Gick jätte bra!! Sen åt vi köttfärssås och spagetti igår kväll, och jag satt med vid bordet igen, hur mysigt som helst och det går bättre och bättre!! Somnade innan 11 igår kväll och sov till 9 idag, så sov jätte länge och sov hur bra som helst.
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Var jätte seg imorse och tänkte att den här dagen skulle bli jätte jobbig, men gav mig bara fan på att den skulle bli bra trots att jag hade lite negativa tankar. Jag har städat nästan hela dagen med mamma. Kan låta tråkigt haha och jaa, det var det till en viss del men jag och mamma har möblerat om i vardagsrummet osv så nu är det mycket mycket mysigare!! Sen städade jag mitt rum, spelat lite gitarr och även fått en till låt klar, men vet inte riktigt vad jag känner för den. Den blev bra men skriver alltid så negativa låtar vilket ibland är lite jobbigt, även om det är det jag just nu känner så vill jag ändå inte bara sjunga så negativt haha... jaja får se om det blir någonting av låten eller om den bara finns liksom.
 
Nu har vi precis ätit middag, hemmagjorda hamburgare med massa tillbehör och det var SÅ GOTT för jag var SÅ HUNGRIG!! Satt med vid bordet idag också och alltså är sååååå stolt och lättat över att det börjar gå lite lättare, för maten har verkligen hindrat mig så himla mycket, gör det fortfare men börjar i alla fall bli bättre!! Så nu ska jag blogga lite, kika runt på internet och sen ska jag smälta lite choklad och ta fram jordgubbar och mysa med familjen. Tror det kommer bli en jätte bra kväll, imorgon har vi ingenting planerat, skönt ändå!
Hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll!

juste, färgade håret igår också. ÅNGEST OCH ÅNGER PÅ HÖG NIVÅ IDAG. haha att jag aldrig lär mig.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?