BRA DAG IDAG

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-03 » 19:30:13


Den här dagen har ändå varit hur bra som helst, har känt mig så himla glad på många sätt.
Jag är otroligt stolt över mig själv för det första, att jag klarade dem här 4 dagarna hos pappa och utan mamma eller min syster. Att jag kunde låta mamma och Ronja åka iväg och slappna av. Jag har mått kasst, verkligen, men jag klarade det. Och det är ett stortstort steg frammåt mot ett friskare jag!! Stort plus är att jag har fått spendera tid med pappa, eftersom jag inte träffar honom så ofta längre, hur mysigt som helst, världsbäst!  Mamma hämtade i alla fall mig och min lillebror runt halv 4 tiden, så var hemma hos mamma vid 4. Trodde då jag hade ett stökigt rum att städa när jag kom in, men då har mammas kille städat mitt rum!!! Alltså blev typ överlycklig! Dock behövde jag ändå bädda rent och dammade lite, men alltså hur snällt som helst då jag vet hur stökigt det var innan haha.
 
Sen fixade mamma jätte god mat. Klyftpotatis i ugn tillsammans med morötter, sen köttfärssbiffar och tzatziki med sallad. Och jag satt faktiskt med vid bordet och åt idag! Också hur underbart som helst. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Är totalt slut nu, har varit en jobbig helg och nu har jag liksom släppt all oro och spänningar så då känns det som att jag kan sova i år och dagar! Så nu tänkte jag göra lite inlägg och kolla klart ett avsnitt av gossip girl innan jag hoppar in i duschen. Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig tänkte jag. Behöver som jag skrivit vända tillbaka dygnet och behöver få mina timmar sömn, jätte viktigt när man inte är helt 100!
 
Tror inte jag kommer updatera något mer idag, så jag får säga godnatt nu istället. Hoppas att ni har haft en jättebra söndag utan söndagsångest. Imorgon är en ny vecka och en mindre dag till sommarlov, kämpa vänner!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?