2a maj

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-03 » 00:54:56
Klockan är så sent som 1 på natten nu, och jag borde sova. Istället slår jag på gossip girl och snapar lite människor.

Dagen har inte bestått utav någonting. Mått dåligt och runt 5 tiden klev jag upp ur sängen. Runt 22 tiden tvingade jag mig in i duschen en snabbis, och tänk så en dusch kan göra skillnad. Kände mig direkt efter mycket bättre och piggare även om duschen tog typ 3 min haha. Skönt var det i alla fall!!

Imorgon eftermiddag åker vi hem till mamma igen, skönt men har ändå varit mysigt att ha tillbringat lite tid med pappa även om jag mått dåligt. Jaja men jag ska försöka ta mig i kragen och träffa min favorit Märta någonting också innan jag åker hem, alldeles för länge sen vi träffades!!! 

Nu måste jag faktiskt försöka sussa, älskar er människor!!

OCH STORT GRATTIS TILL MIN STORASYSTER I EFTERSKOTT!! Världens bästa människa fyllde igår




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?