2015-05-27

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-27 » 19:36:56
Godkväll finisar
 
har precis ätit lite våfflor som jag gjorde till mig och lillasyster. Var jätte hungrig och nu är jag väldigt mätt och belåten! Onsdag idag, och första dagen i skolan för dem flesta efter en långhelg! Hur känns det? Inte länge kvar innan sommarlovet så kämpa på, alla ni är grymma!!
 
Min dag har varit väldigt lugn, likaså gårdagen. Igår förmiddag hade jag sån grym ångest, men sen följde jag med mamma och handlade lite osv så då släppte det mesta, förvånad då det brukar bli sämre när jag utsätter mig men igår var det skönt att bara få komma ut! När vi sen kom hem på kvällen så drog jag över till Jennie ett tag, och runt 9 så gick jag hem och åt kvällsmacka med mamma innan jag gick och la mig.
 
Idag har mamma jobbat, men jag och min lillebror har varit hemma och jag har städat huset, spelat lite gitarr och fotat lite. Varit lite långtråkigt, och sen låg jag i soffan framför tvn ett par timmar och halvsov haha.
 
Nu hade jag tänkt kolla runt lite på Nelly, sen ska jag och lillasyster kolla tv. Sen ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig ordentligt. Skrubba kroppen och lite så, skönt! Imorgon ska jag antadligen följa med mamma till sala hela dagen på lite ärenden. Ska bli fint väder också, himla skönt!
 
Hoppas ni haft en asbra dag, och att ni förlåter mig för den usla updateringen. Har lite fullt upp med att komma igång, att ta medicinen och lite sånt. PUSS
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?