2015-05-11

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-11 » 22:19:24
 
för det första, ursäkta den tunna updateringen just nu, men försöker hinna med bloggen samtidigt som jag försöker hänga med i vardagen nu när jag känner mig piggare.
HEJ PÅ ER!
Klockan är rätt mycket nu, och jag har suttit i sängen framför datorn allt för länge nu. Imorse gick jag upp ca halv 9, och åt frukost innan jag tog på mig träningskläder och packade lite. Sen runt halv 11 tiden drog jag, mamma och Rolle till gymmet och gymmade 90 minuter. Idag gick jag först 15 min på bandet i "uppförsbacke" så jag tränade rumpan. Sen körde jag nästan bara armar och bröst. Jag kände själv att jag inte var så pigg på att träna idag, kände mig slö haha, men mamma och Rolle tyckte jag tränade som bäst och hårdast idag? haha det var i alla fall ett jobbigt pass så hoppas på träningsvärk imorgon!
Imorgon ska vi till gymmet igen, redan 08.00, och jag hoppas min magkatarr som jag har just nu har hunnit gått över tills dess, vill så gärna gymma för målet är att göra det varje dag den här veckan.
 
Imorgon blir det i alla fall rumpa och ben som jag ska träna. Och sen åker jag antadligen till min syster över natten, min mamma jobbar natt. Där ska jag förhoppningsvis om jag inte hinner ändra mig, färga håret hehehe. Mitt hår är förskräckligt just nu, och jag skulle behöva klippa och färga hos frisör för att det ska bli ordentligt, men är så snål så köper icafärg lol, även fast jag vet att jag kommer ångra mig efter. Sen på onsdag så ska jag till läkaren innan jag och mamma drar till gymmet.
 
Lite planering 2 dagar framåt, sen är det långhelg och mamma är ledig så hoppas på att hitta på någonting roligt.
Hoppas ni haft en jätte bra start på eran vecka!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?