2015-05-04

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-04 » 08:39:53

Startar inlägget med en bild på min saknade brors-dotter. Vill till gotlänningen!!

Godmorgon! Sovit gott? Jag sov som en gud när jag väl somnade haha. Var så trött att jag hade jätte svårt att sova. Idag är jag piggare men börjar bli förkyld vilket är mindre bra, menmen.

Har hittills bara ätit frukost och bäddat sängen, ska snart tvätta lite innan jag tar på mig träningskläder och tvingar mig ut på en promenad. Känns som en bra plan! Mamma jobbar till 22 ikväll så har ingenting annat planerat, en slappdag helt enkelt. Ska baka lite bullar när mina småsyskon kommer hem, mysigt! 

Hoppas ni får en kanonbra måndag!
Postat av: Robex Lundgren
URL: http://ghgumman.blogg.se/ 2015-05-04 / 09:02:19

fin header

Svar: Tack så mycket :)
Emmie Strandberg


Postat av: Anonym
2015-05-04 / 14:25:04

Du verkar vara rätt öppen med din ångest, hur känns det att få en panikångestattack? får man hjärtklappning och blir kallsvettig eller är det en krypande känsla inombords?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?