2 dagars tripp - Gotland

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-25 » 18:19:43
Som ni märkt har jag haft ett litet uppehåll. Och varför kommer jag att förklara nu.
 
För det första, jag har mått ganska dåligt senaste veckan.. eller ja, kasst. Kom i en rejäl dipp igen så kunde inte riktigt fokusera på bloggen då vilket jag hoppas ni förstår. I onsdags så var jag sängliggandes hela dagen, och under dagen sen så överaskade mamma oss barn med att vi skulle åka till min bror och hans lilla familj på Gotland ett par dagar. Jag blev såklart överlycklig men blev dålig pga stress och oro över resan osv.
 
Torsdagen kom och vi kom iväg, men måste nog säga att det var den värsta bilresan till nynäshamn jag någonsin varit med om. Och båtresan funkade men var väldigt jobbig. När vi väl kom fram efter 6 timmars resande så var vi ner till visby en sväng, jag mådde halvt då jag inte ätit mer än lite yoghurt osv på dagen och haft flera panikattacker så var helt slut. Runt halv 6 tiden var vi hos min bror i alla fall och äntligen fick jag träffa älsklings Sandy!! Mådde dåligt sen under kvällen och morgonen efter var hemsk. Sandy fyllde 4 år så vi alla gick upp och sjöng, sen fick jag i mig lite frukost innan jag blev liggandes i soffan. Sen skulle vi iväg och det har aldrig varit så jobbigt att ta mig upp och komma iväg, NÅGONSIN. Men iväg kom jag och sen gick dagen jätte bra. Vi vandrade runt i visbys gator och shit vad jag älskar Gotland. Mådde sen mycket bättre fredagskvällen och även söndagen när vi reste hem. Men sen igår var jag sängliggandes igen. Den här helgen har krävt sååå mycket av mig och jag var helt slut igår. Sov till och från hela dagen, kunde inte äta och ångest i hela kroppen. Idag är jag uppe på benen igen men är trött och ont i huvudet.
 
Jag är otroligt stolt över att jag kunde ta mig iväg på en så pass stor utmaning. Jag menar, först bilresa, sen båtresa, sen sova borta 2 nätter och äta borta och träffa människor, sen samma visa hem igen. Jag vet att jag klarar mer än vad jag tror nu, även om det är otroligt tufft.
 
TACK mamma för att du står ut med mig, och tack till fina gotlandsfamiljen för en mysig liten tripp. Längtar tillsvi ses igen!!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?