TISDAG

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-10 » 19:48:59
alltså updateringen är inte på topp, men jag hoppas ni kan förstå varför då jag just nu har fullt sjå att försöka komma igång med livet igen haha. Men jag ska verkligen försöka updatera lite oftare!

ligger helt utslagen i sängen, och har gjort sen typ 4 tiden idag haha. Sov inte så bra inatt, och vaknade 8 imorse utav att jag hade svinont i halsen. Det la sig dock när jag varit uppe ett tag. Efter lunch så åkte jag och mamma in till stan för jag skulle till Bup. Var lite nervös och orolig som dem flesta gångerna jag ska åka iväg, men allt gick bra. Efter så åkte vi och köpte en present åt min lillebror som fyller år imorgon, sen lite handling innan vi for hemåt igen. Väl hemma började mamma med våfflor då endel släktingar skulle komma för lite våffelkalas i förskott. Umgicks inte så mycket med dem dock då jag kände mig alldeles slut och låg framför en film i rummet istället. Osocialt jag vet men mådde heller inte så bra. 
 
Nu tänkte jag kolla runt lite på Nelly, kanske beställa hem någonting fint. Sen ska jag gå ut i soffan och vara lite social med familjen innan jag tar lite kvällsfika innan läggdags. Jag är ledig imorgon men så trött som jag är behöver jag en tidig kväll, ska upp imorgon bitti ändå för att sjunga för lillebror haha. Imorgon ska jag och mamma in till stan så jag kan gå och kolla synen för körkortstillstånd, så snart får jag sätta mig bakom ratten hihi!
 
Hoppas ni haft en bra tisdag, och får en resterande bra kväll så hörs vi i ett annat inlägg! 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?