SÖNDAG

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-15 » 13:11:18
Hej på er! Allt bra? Haft en bra start på söndagen? Hoppas det!
 
Själv vaknade jag upp halv 8 imorse av min onda hals, fick i alla fall sova lite längre idag än igår då jag vaknade redan 6 utav att jag inte kunde svälja. Gårdagen bestod i alla fall bara utav sängen och film. Jag hade nämligen feber och var helt tung i kroppen, hade inte alls mycket men man känner sig ändå alltid så himla orklös och trött när man är sjuk. Gjorde slut på ett helt paket halstabletter också haha. Idag känner jag mig bättre i alla fall, min hals gör ondare men tror inte jag har feber vilket är skönt! Precis städat mitt rum lite och mamma har åkt till jobbet så nu har jag fått i mig lite lunch och ska slå på ännu en film, plugga lite och slappa resten av söndagen.
 
Imorgon blir det skola om jag inte får feber igen, halsen struntar jag i haha. Har lång sovmorgon och går bara en lektion så ska jag nog klara av. Hoppas och ska försöka göra den här veckan till en bra vecka, känns bra! Puss på er♥
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?