En mindre bra måndag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-30 » 15:20:36
Har inte gjort någonting på hela dagen. Har varit ensam hemma fram till 3 ungefär och jag har gått upp en gång och hämtat fil. Jag mår inte alls bra idag... mest för att jag hatar att vara ensam hemma just för att jag vet att jag inte gör någonting då och sitter bara i mitt rum och börjar tänka en massa, men sen också för jag har en jobbig magkatarr.. orolig och känner mig stressad angående allt och inget just nu vilket blir lite jobbigt.
 
Jaja, ska snart få i mig någonting att äta, min lillasyster fixar en toast till mig haha, världens bästa.
Sen måste jag försöka pigga upp mig lite...känner mig ju bara deppigare och sjukare om jag inte gör någonting.
Hade tänkt locka håret lite bara för att, och sen får vi se om jag kan och orkar följa med mamma och handla, om inte så ska jag städa lite för att komma igång. Hoppas att jag känner mig lite bättre och att det går över idag så jag slipper må såhär flera dagar som jag tyvärr brukar.. bara jobbigt att inte ha någon speciellt matlust, må illa och ha magkatarr samtidigt som man har en jävla massa tankar och allt där emellan.
 
Usch vilket deppinlägg, men idag fick det bli så. Har mått helt okej ett litet tag nu så antar att jag behöver ha ett litet bakslag. Hoppas i alla fall att ni har haft en bra måndag! Ikväll ska jag kolla på jordskott med mamma, det ska i alla fall bli mysigt. Pussar
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?