Tidig kväll efter bra dag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-06-01 » 22:48:18
Nu ligger jag i sängen framför hitta Nemo sen någon timme tillbaka, kom i säng väldigt tidigt idag faktiskt, jätte skönt! 

Idag har jag gjort väldigt mycket faktiskt. Vaknade runt 9, ångest och ont i magen hade jag. Väldigt jobbig förmiddag men jag tog mig in i duschen och mådde mycket bättre sen när jag ändrade tankarna! Efter lunch åkte jag med mamma och Rolle till Sala och gick på stan. Jag släppte loss och shoppade haha, lite kläder och massa smink blev det!! Brukar inte köpa så mycket och ofta men idag kände jag bara för det hihi. Efter ett par timmar åkte vi hem igen. Men vi blev inte hemma så länge innan jag, mamma och min lillasyster åkte till stan igen. Handlade lite och sen solade jag och mamma. Var huuur skönt som helst även fast jag var lite orolig innan för värmen osv, men jag verkligen slappnade av!!

När jag väntade på mamma så stötte jag även på seniorlaget i voltige!! Alltså jag har inte träffat dem på nästan 10 månader så jag började till och med gråta av lycka!! Voltigen är min andra familj och även fast jag när som helst kan komma och kolla på träningar eller hälsa på så har jag inte kunnat. Dessutom fick jag krama om min älsklings MÄRTA!!! Räknat ut att jag inte träffat henne på 7 månader och det är för länge!! Hur kul som helst även om det bara blev en liten kortis då dem skulle träna! 

Sen kom vi hem runt 7 tiden och åt pasta och skinksås, asgott. Sen storstädade jag mitt rum som tog ett tag och sen hoppa jag i säng. Nu är jag jätte trött så ska släcka ner och sova tänkte jag. Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske ska träna med min bror och senare sola! Hoppas ni haft en jätte bra dag och sover gott inatt, puss!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?