Femte juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-06-05 » 10:58:10
Efter en ångestattack imorse som jag nyligen gick ur så ska jag försöka ta mig in i duschen tänkte jag.

Mamma åkte bort 3 nätter igår vilket är väldigt jobbigt. Gårdagen gick bra men igår kväll började jag känna ångest och blev ganska jobbigt. Nu på morgonen efter frukosten fick jag en attack men jag försökte andas och ta "rida ut den". Väldigt jobbigt men känns lite bättre nu. 
Det jobbigaste idag är att jag ska hem till pappa..inte att jag bokstavligen ska till pappa utan det är just "resan" dit som är jobbig. Åka bil och det är varmt, jobbigt.... Men jag måste och får göra det på bästa sätt helt enkelt. Därför jag fick attack tror jag, orolig och jätte stressad så nu försöker jag stressa ner för att inte bli så dålig igen.

Jag har varit jätte slarvig med medicinen, men har bestämt att när mamma kommer hem igen på söndag så ska jag verkligen ta den regelbundet för den kommer hjälpa mig ännu mer.
Senare blir det antadligen gå ner på stan för att kolla stundenterna, MYSIGT!

Tack för alla fina kommentarer angående förra inlägget förässten, värmer så oerhört mycket <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?