SUNSHINE

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-23 » 19:00:54
proppmätt, svintrött, fryssen och med hicka sitter jag nu i sängen och lyssnar på lite musik. 
Dagen har varit okej. Inte gjort så mycket så den har varit rätt seg.

Mäklaren kom imorse, allt gick bra och när han åkt hem så fixade jag lite lunch till mig som jag åt innan mamma åkte till jobbet. Rolle åkte och gymmade sen också och då fixade jag lite i mitt rum. Flyttade in en tv och dvd så jag kan kolla film på tvn och slipper datorn varje kväll. Blev jätte mysigt och känns lite lyxigare hihi. Skulle egentligen till pappa skrev jag i inlägget imorse, men det blev ändrade planer så åkte aldrig dit. Istället var jag ute en stund med hunden i snön vilket var mysigt, vädret var på topp så fick massa energi!
 
Rolle kom precis hem med pizza till honom och räksallad till mig som jag ätit, var hur hungrig som helst och just nu sitter jag nästan för mätt med hicka och helt utslagen haha. Mamma jobbar till 22 ikväll så hon är väl hemma vid 23 så vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess. Blir väl ut och gå en kvällsprommis med hunden och sen kolla lite film med smält choklad och nötter, låter som en bra plan i alla fall!
 
Hoppas ni får en jätte bra fredags kväll, puss
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?