Let's kick Lördag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-31 » 10:14:00
Startar lördagen med lite peppande quotes!! 
 
Godmorgon hur som helst!
Hoppas ni sovit gott? Jag somnade faktiskt rätt tidigt igår för att vara jag på helgen haha, klockan passerade lite över 12 tiden innan jag däckade. Jag skulle ju duscha men blev jätte trött helt plötsligt så la mig i sängen istället framför film haha. Vaknade runt 9 idag och la mig precis i sängen igen med datorn efter en jätte god frukost med mysigt sällskap av mamma och Rolle. 
 
Nu tänkte jag kolla ifatt familjen annorlunda och lite youtubevideos innan jag ska skriva lite tidsinställda till veckan som kommer. Sen går jag ut och går en lite promenad med hunden i detta snökaos (alltså hur mycket jag än vill ha sommar så kan jag inte låta bli att älska detta vinterland!!). Senare runt 1 tiden kommer alla mina syskon och deras flick/pojkvänner och käkar tacos här. Robin och Sandy åker tillbaka till Gotland idag så passar på innan. Och det är första gången på nästan ett år som hela syskonskaran är tillsammans, blir så svårt att träffas alla nu när alla bor lite på olika håll. Men det ska bli super mysigt i alla fall! Sen har jag ingenting planerat, får se vad lördagen har att erbjuda. Lördagsmys framför tvn blir det i alla fall!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?