Ledig & studion

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-14 » 10:44:27
Åh vilken härlig känsla jag hade när jag vaknade imorse. 
Mamma väckte mig runt halv 9, men klev upp för inte så länge sen efter att ha legat med mobilen ett bra tag. Nu har jag fått i mig frukost framför en serie och ska nu blogga lite innan jag ska fortsätta fixa mig lite.
 
Är ledig idag, har ingen bf lektion och behöver därför inte till skolan. Dock tänkte jag bara dra dit samtidigt som jag ändå ska med mamma och handla och bara hämta lite skolböcker och jobba ikapp lite. Mamma kom in till mig imorse innan jag gick upp och frågade glatt om jag ville till studion idag, och jag har inte varit där på ett par år så absolut ville jag dit! Klockan 4 i eftermiddag ska jag äntligen få sjunga lite igen hihihi!!
 
Så dagen kommer bli rätt lugn, ska städa lite, fortsätta plocka i mitt rum och senare åka till stan. Kommer komma hem ganska sent tror jag, spela in tar rätt lång tid om det ska bli bra. Men kanske bara leker runt lite då det var ett tag sen jag vart borta såhär och gjorde något, eller ett bra tag sen jag sjöng över huvudtaget. Men updaterar er ikväll innan jag somnar, tidsinställda kommer komma upp under dagen också. Hoppas ni får en grym Onsdag!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?