I en svacka

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-27 » 10:49:11
Sovit gott? Jag sov som en stock när jag väl somnade sent inatt. 
Denna magkatarr och ångest tar död på mig, helt sjukt hur jobbigt det är.
 
Jaja, åt ingen kvällsmat igår. Fick bara i mig ett par mackor och lite yoghurt så var skapligt hungrig när jag vaknade. Fått i mig lite frukost nu i alla fall och fick besök av brorsans hund så ska vara hundvakt idag haha.
Annars så ser dagen rätt tom ut, ska vila min magkatarr och försöka få bort dem jobbiga tankarna lite. Ut och gå en runda och rensa tankarna. Mamma jobbar 13-22 ikväll så ska väl vara barnvakt också gissar jag på.
 
Imorgon ska jag försöka ta mig till skolan, och på eftermiddagen ska jag till studion och fortsätta på min låt. Hoppas jag mår bättre då bara, jobbigt om jag ska gå runt som en mumie, för exakt så känner jag mig just nu.
 
Det här inlägget blev väldigt ovärt, men jag har updaterat så himla dåligt på sistonde och det är endast för att jag mår så pass dåligt just nu och behöver space. Nere i ännu en svacka där allt blir svårt, men jag ska försöka updatera någorlunda ändå.Hoppas ni får en bra tisdag vänner♥
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?