Godnatt fredag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-30 » 23:09:48

var precis ute på en lite kvällspromenad med hunden tillsammans med min lillebror.
jag tänkte nu hoppa in i duschen en snabbis innan jag pumsar ner i säng och kollar film med te och macka. 

Den här fredagen har varit en väldigt bra dag. Hälsade på dagiset jag ska praktisera på dem 2 kommande veckorna och det känns super bra. Jätte goa ungar och tror jag kommer trivas bra där!
Sen har jag filmat lite med lillebror, ätit god mat och kollat fångarna på fortet med min lillasyster och flummat runt lite. Nu hoppas jag att jag kommer sova gott och vakna på ett bra humör imorgon, för jag vill gå en morgonpromenad hihi. Vi hörs imorgon!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?